Kızlar bebeğim 14,5 aylık 2 hafta sonra 15 olacak ama burada yazılan akranlarına bakınca kelime sayısı bana çok az geliyor aşağıya yazacağım hangi kelimeleri dediğini konuşuyoruz, kitap okuyoruz(ama dikkati çok değil bi kaç dk ancak dinliyor) her gün dışarıda parktayız. Daha ne yapabilirim yada çok hızlı etki eden kitaplar görseller var mı önerilerinizi bekliyorum.
Kelimeler: baba, aba, bak, gel, hadi, mama, meme, al, aç, attım, havhav, miyav, ayı ( anne ve dede de diyor ama bilinçli değil sadece söyleyince tekrar ediyor yada ortaya söylüyor)