Yasemin517 Selam anneler bebeğim 22 aylık. Anne top gol çay bitti gitti geldim gibi kelimeler haricinde kumanda mesela ku bişey kırıldıysa kı diyor yani kelimenin sadece ilk iki harfiyle konuşuyor her kelimeyi söylemeye çalısıyor ama jep bu şekilde normal mi sizce?
[silindi] Yasemin517 benim kızımda 22 aylık aynı anlattıgınız gibi. Ama oğlum daha erken konusmustu. Her bebek farklıdır takılmayın daha erken
fatmaa12345 Yasemin517 benim kızımda oyle uzun cümle kurmaz 22 aylık gitti ,bitti, anne ,baba , baba gitti, anne gitti, çay ,araba , sadece bunları diyor okadr takilmiyorum ama ben duzelir daha erken yani
Semaaa39 Yasemin517 benim oğlumda 22 olacak. Bi çok kelimesi var. Bazen 2 ve 3 kelimeli cümleler kururuyor. Sayıları biliyor ve sayıyor. Ama genel olarak ya tam kelimeleri söylüyor. Ya da bazı söyleyemediklerinde iki harfini söylüyor. Takılacak bişey olduğunu düşünmüyorum. Salyangoz köpekbalığı karavana kadar biliyor ve söylüyor çünkü🤣
tubasd Yasemin517 o aylarda öyleydi bir ayda bile hızlı yol alıyorlar merak etme yalan olmasın 21 22 aylık civarı anne dedi
Yasemin517 Semaaa39 kesinlikle benim oğlumda herşeyi biliyor ne istediğini çok rahat anlatıyor kaka yapsa kakası geldiğini söyler bitti mi kaka bitti falan diyor da işte ilk iki harf söyleyince benim gibi olan varmı diye merak etmiştim
Semaaa39 tubasd 21 22 aylık civarı anne dedi Çocuktan çocuğa göre değişiyor işte sizinki de baya geç demiş :)
iremnazshn Yasemin517 oğlum şu an 26 aylık 24. ayda bir anda ikili üçlü dörtlü konuşmaya başladı kırıldı yerine kı demesi normal öğrenicek kolayına geliyor şu an. benim oğlum da mesela şu an anne araba kaydı kırıldı yerine anne araba kay kır diyor 🤣 yavas yavas ogrenıyorlar
Semaaa39 Yasemin517 evett bizimkide öyle tuvalete falan oturup yapıyor çişini kakasını vs 🤣 genel olarak hepsi aynı demek ki bu ay içerisinde. Biz her gün severek kitaplar okuyoruz. Tilkinin çorapları,postacı ayı falan. Eğer yoksa mutlaka bakın. Oğlum bayılıyor :) bu şekilde de gelişeceğini ve artcağını düşünüyorum cümle kurmasının
Yasemin517 Semaaa39 kesinlikle bizde kitapları çok seviyoruz. Söyledklerinize bakıcam. Bende sincap kitabın büyüyorum gibi kitaplar var onlar da çok işe yaradı bizim için