Kızlar merhaba crp değerim 29 kaç gündür ishal oldum içim çıktı büyük bi salgın mı var birde bebek emziriyorum bebeğimde şu anda bişey yok emzirme dışında öpme vs temas kurmamaya çalışıyorum bu hastalığı geçiren var mı. Sütüme etki eder mi :( su kaybediyorum sürekli çöktüm