gizemaktass SevimliHayaletCasper sanırım o tarz ürünler tek parça olduğu için kasma yapabiliyor ve tam hava alımı sağlamıyor o yüzden
SevimliHayaletCasper gizemaktass yok bunda hava almama gibi bir problem olmaz bol çünkü kasma da bir beden büyük alırsanız oda olmaz
Mircet gizemaktass her çeşit her marka var hatta pazardan bile aldım ama giymiyor asla ve asla bana benzemiş kızamıyorumda 🤣
gizemaktass usenmedimyaptimbirvelet heh işte o patikleri de kolay cikarabiliyorlar mi aslında o ürünlerden bahsetmiştim
eraysen gizemaktass şuan 15 aylık geçen kış ella bona marka çıt çıtlı patik almıştım çıkaramıyordu onları bütün gün bebek arabasında çorapsız dolaşınca bu senede çıkarmaz diye umut ederek kokopatik markasından yine çıt çıtlı patik aldım
eraysen gizemaktass bende açar mı bilmiyorum ama başka giydircek birşey bulamadım çare yok o yüzden aldım