25 günlük olduk gazı falan vardı yine de uyurdu gündüzleri ve gece de uyurdu iki gündür aslaaa uyumuyor gazını da çıkarıyor. Dün gece 4 ten beri uyumadı besige koyduğum an çığlık çığlığa bağırıyor bir saat bile sürmüyor uykuları artık ben kafayı yiycem sabrım taşıyor basım çatlıyor hem açım hem uykusuz eşim işte tek başıma bununla deli olacağım neden böyle oldu ağlamayı bilmeyen oğlum bas bas bağırıyor ilk defa böyle oldu😥😥😥😥 bir şey diyin