Anneler selam geçenlerde köyden 2.5 litre keçi sütü geldi buzlukta şuan , bebeğim 6 aylık .buzlukta sanırım 3 ay kadar saklanabilirmiş bu süt. Bu sütü bebek için nasıl değerlendirebilirim( henüz yeni geçtik ek gıdaya bi tatlı kaşığı anca yiyor henüz)