Prensess Kizmda goz kaymasi var Tulin Berk e gitmek istiyorz gidip memnun kalan varmi muayene ucreti ne kadar acaba
Erbays_mom Prensess canım bnm bi arkadaşım bebeği doğdugundan beri ona götürüyorlar. Bebeği alminizm hastası. Ücreti biraz tuzlu doktorun ama çok ilgilendiklerini ve memnun kaldıklarını söyluyorlar.
Mom9 Prensess kaç aydan beri var peki? Gözü bi yere daldığı zaman mı kayıyo? Kusura bakmayın benim kızım 5aylık onda da kayma varda doktor. 7.aya kadar geçer dedi. O yüzden merak ettim
Prensess Mom9 3 bcuk aydan snra basladi bize de 6.aya kadar gecer dediler ama gecmedi bizm ara ara kaymiyor surekli oyle aralarda kisa sure duzeliyo tekrar kayiyor gozluk kullaniyorz biz
Mom9 Prensess anladım çok geçmiş olsun 🙏 bakalım bende takip ediyorum. 5 hafta erken doğdu o yüzden 7.aya kadar dedi. Düzelmezse tekrar götüreceğim