Drk335 Kızlar bebeğime ağızdan rota aşısı verildi sonra mama verdim 25 dk sonra fln kustu. İlaç çıkmış mıdır acaba tekrarlanmalı mı😔😔
asennaa Drk335 bizimki aynı anda kustu biraz, doktora sormuştum alacağını almıştır o dedi, tekrarlanmasına gerek duymamıştı
EbruBoluKaya İlaçtan sonra kusmaları saymıyor doktorlar çoğunlukla alacağını almıştır diye tekrarlatılmıyor içiniz rahat etmeyecekse doktorunuza sorun tekrar
Drk335 EbruBoluKaya doktora sordum ilk yarım saatte kusulursa tekrarlanmalı dedi😔😔😔 1800 tl bide tekrar hadi kusarsa 😔😔😔
EbruBoluKaya Drk335 aaa çok zormuş öyle. Biz 2 doz yaptırdık şükür kusma falan olmadı ama doktorumuz olabilir sıkıntı olmaz demişti her doktorun yaklaşımı farklı tabi bir daha deneyeceksiniz o zaman bunda da kusarsa tekrarlatmaz diye düşünüyorum