kizimdakizim bende öyle dedim cok ilgilendiler hatta 2 gün kaldım , burda diğer hastanelerde 1 gün yatırıyorlarmış bebek doğduktan 48 saat sonra çıkabilirsiniz dediler, mesela erken çıksak imza attırıyorlar hastaneden çıkmayı kabul ediyorum tedavi yarım kaldığı için bir sorun olursa hastane sorumluluk almıyormuş . Perşembe günü yatış yapıldı cumartesi 1de çıktık yani bebek doğduktan tam 48 saat sonra . Baya memnun kaldık ilgi ve tedaviden ama nerden bilelim cevrede oraya gidenler de var duymadık hiç bir şey Allah korudu diyip şükrediyorum çok üzücü bir durum