Nursevensahin 2 ay oldu uğraşıyorum en son 13 gün önce wilkinson pomad kullandık yine döküntü çıkıyor yine ve ilaçla beraber kullandım ben yani iki yaşında kızım var şuan onda döküntü yok ama bende yine oluştu döküntü çok yoruldum artık yıka ütüle
moonlight__ Nursevensahin canım eczane bi karışım hazırlıyor o çok etkili.ama kızımda geçmedi o yüzden xabion diye bi uyuz ilacı var onu deneyin bi de. Çocuklara ayrı yetişkinlere ayrı. O geçirdi
Nursevensahin moonlight__ xabion da kullandık kwellada kullandık anti skab kullandık eczane beyaz sıvı bi karışım hazırladı onu da kullandık en son wilkinson kullandık ama yok
Nursevensahin moonlight__ eczanenin hazırladığı katranlı kükürtlü bi karışımda yaptırdık ama aşırı derecede alerji yaptı gözüm falan şişti o yüzden onu hiç birimiz kullanmadık