incismommy Kızlar selam, bebeğim 1,5 aylık evimiz şehre uzak. Araba ile bir yerlere gitmek istiyorum ama puseti arkaya koysam bebeği göremem. Öne koymak güvenli mi? Yaklaşık yarım saatlik bir yol. Siz ne kadarlıkken bebekle tek araç kullandınız?
cokbilmismom incismommy one koymak yasak zaten Güvenlide değil arkaya koymalisiniz Allah korusun herhangi bir kaza anında hava yastıkları yüzüne patlar bu çok tehlikeli çocuklar için. Dikiz aynasından kontrol edebilirsiniz
Hllasaf incismommy bebeğiniz sakin arabada ağlamayan bir bebekse çıkmanız sorun olmaz puseti arkaya ters bir şekilde koymanız gerekiyor ani bir durumda kafası geriye gitmesin çok ufak daha ben öyle yapıyordum 40ı çıktıktan sonra aktif şekilde araba kullandım bir sorun yaşamadım
milletsanakanalizemiolacak incismommy bebekler için arka cam dikiz aynaları var onlardan alabilirsin eğer çıkmanın aciliyeti yoksa 1 2 güne gelir o zaman onu takıp çıkabilirsin. Bugün çıkman gerekiyorsa çift yönlü kullanılıyorsa bebek koltuğun ön tarafini cevirebilir dikiz aynasindan takip edebilirsin bebegini
maria3434 incismommy tabikide güvenli değil bebeği ön tarafa koymak Hem yasak 🚫 pusetı arka koltuğua koyup kemer bağlıyorum eline oyuncaklar vs veriyorum kızım araba sesinden hoşlanıyo duruyor araba kullanırken arada bir arkama bakıp konrtl ediyorum Siz sağa çekerek arabayı durdurup bebeğinizi konrtl edebılırısnız yada ön dikiz aynasını bebegınıze bakmak ıcın cevırebılır tekrar duzeltebilrsinizz 👍🏻
babyaksu Öne koymayın arka çarpaza koyup aynadan kontrol edebilirsiniz bence kücük olması cok avantaj biner binmez uyur bir iki kontrol edersiniz sağa çekip yolunuz da kısaymıs zaten panik yapmayın güzel olacak ☺️
nnoktaa incismommy doğduğundan beri arka koltukta ayna kullanıyoruz. İlerde yüzünü öne döndüğünde de ön koltuğun arkasına koyarsınız kendini izler. En kısa zamanda bi tane almanızı tavsiye ederim.
[silindi] incismommy nasıl alışırsa öylr gider. Arkada önüne böyle dikkatini çeken şeyler koyun sallanan onlara bakar. Araba tutmasına karşı emzirdikten hemen sonra yola çıkmayın biraz bekleyin. Ara ara ağlamalar olabilir, panik olmayın. Müsait bir yer bulduğunuzda sağa çekip sakinleştirip öyle yolunuza devam edebilirsiniz. İnanın ben çok pişmanım baştan alıştırmadıgımA. Eşim yanımdayken hep kucağımda gitti arka koltukta. Şimdi eşim görevde tekim 15 aylık acaba arabayla bir yere tek götürsem nasıl tepki verir bilmiyorum. Çok hareketli zaten. Bende oyalanacağı şeylerle süreci deneyimlemeye çalışacağım. En büyük pişmanlığım küçükken arka koltukta otokoltupa alıştırmamış olmam.
Mnli incismommy bebeği görmenize gerek yok ama içim rahat etmez derseniz benim arabamda ayna var arka koltukta dikiz aynasından o ayna sayesinde bebeği görüyorum amazondan almıştım 2 yaşına kadar bebekleri ters oturtmak lazım
Defnegzm incismommy ben 4 aylıktan sonra çıkmaya başladım arabayla benim kızım arabada durmuyordu ama 14 aylık hala sevmiyor arabayı kısa mesafeye idare ediyorum yoksa asla durmuyor
canimpapatyam incismommy ilk defa 5 aylıkken sadece ikimiz 1 saatlik yola gittik. Gidişi uyku saatine denk getirdim. Altını değiştirip emzirdim. Yol boyu uyudu. Ama dönüş yolu çok zordu. Hem altı kirlenmişti hem yorulmuştu. Biraz da acıkmıştı. Yolun yarısı ağladı. Ben de çok strese girdim. Mola verip emzirdim ama fayda etmedi. Ama bu benim için deneyim oldu. En azından ne yapmam ne yapmamam gerektiğini öğrendim