Noriye bi cildiyeciyr götürmedim açıkçası doktor tanıdığımıza gösterdik o öyle söyledi ilaç vs krem de söylemedi beyaz tenli kızım cildi doğdu doğalı hassas , şimdi mesela ağız kenarında bi beyazlık var ama çok çok dikkatli incelerseniz görüyorsunuz ben de bi cildiyeye göstericem