elifozkan Bazen bebeğim uyanırken çığlık çığlığa ağlayarak uyanıyor sanki bir şeyden korkmus gibi yüzünde değişik bir ifade oluyor her zaman olmadığı için anlamıyorum bu normal mi
lapsekiliTayfur elifozkan çok fazla gazı olabilir bu yüzden sancı ile uyanıyordur gazını almayı deneyin
mryematls elifozkan bizde aynı şeyi yaşıyoruz sizin çok eski olmuş ama naptınız geçti mi geçtiyse neler yaptınız