Asyakus123 bi gece çok kustu o gece acile götürdük merkeze iğne vuruldu seruma gerek görmediler çünkü çok hıysuzdu onun harici 3 yaş olduğu için mide bulantısına motis şurup verdi doktorumuz , tuzlu çubuk tost yedi o sıra genelde elma da iyi geliyordu , bu şekilde geçti çok şükür