med150216 yenidoğan bebeğin asla gazı bitmiyo kendisi cıkartırdı arkasından ben destek atardım alttan üstten birsürü gaz cıkartıp rahatlar uyurdu bir saat sonra tekrar kıvranırdı benimki kundktan da nefret ederdi 2 aylık oldu daha şimdi yeni yeni kabulleniyo havalrda soğumaya basldu yavastan alıştırın bence hem daha rahat ve uzun süre uyuyolar