Öksürük var mı? Nebulizatör kullanın bence. Salgın var belli ki. Biz de yarın 2 aylık olacağız 1 haftadır bir gün iyi bir gün hasta anlamadım bir türlü. Dün turp gibiydi, bugün öksürük balgam var. Sabah beri hem temizliyor hem buhar veriyorum. Bir de bol bol emzirin. Doktor bize fazlalığı kusarken balgam da atıyor demişti. Cidden kusmuğu balgamlı geliyor.