Kesinlikle aşı karşıtı değilim sadece fikir amaçlı Soruyorum şu ana kadar tüm özel aşılarını yaptırdım zaten şu anda 13 aylık kızım dün Osman Gönülal ın storysinde gördüm Ama başka doktorlarda Bağışıklığı düşürebilir yani vücut kendi kendine savaşmayı öğrenemez diyor dün menenjit aşımızın son dozunu olduk grip aşısını olsak mı bilemiyorum siz ne düşünüyorsunuz gerekli mi sizce sonuçta keyfi bir aşı