Bebeğim 2 aylık oldu ilk başlarda memelerim çok sertti hatta 40 gün içinde 2 kez mastit oldum ama şuanda öyle sert değil hatta emzirince yumuşacık oluyor ve korkuyorum sütümmü kesiliyor acaba diye her sıktığımda süt geliyor ama herkesinmi böyle oluyor bebek büyüyüp güçlendikçe memeyi tamamen boşaltıyorda dolması o yüzden mi zaman alıyor eskiye nazaran acaba başına gelen varsa söylesin çünkü paranoyak oldum bebeğimi besleyemiyorluyum diye ☹️