Bıktım artık çevremdeki baskılardan yaa 3.5 aylık 6.800 gram mamayla besleniyor doğum kilosu 3.530 gram yaa üstümü çok geliyorlar obez olacak diye sanki zorla veriyorum bebeğe acıkıyo içiyo napim Allah aşkına yaa küçücük bebeğe diyet mi yapayım çok sıkıldım insanların tepkilerinden ya zaten mama veriyorum diye zehir vermişim gibi bakıyorlar üstüne artık bana ek gıdaya geç baskısı geliyor yaa ek gıdaya geç de mamadan kurtulsun diyorlar ben 6 aydan önce vermem bşy daha küçük diyorum yok diyorlar kilolu zaten yavaştan meyve pürelerine bebe bisküvisine başla diyorlar yok dedikçe daha çok üstüme geliyor eşim boşver takma diyo ama takılmayacak gibi değil kii yaa bunu tek kişi değil bir çok kişi söylüyor haklılar mı bilemedim çok mu kilolu gerçekten oğlum 😭