Grupyildizi ben geçen sene hem psikolog hem psikiyatri desteği aldım, geceleri asla uyuyamıyordum, tedavi sürecim güzel geçti uykularım sorunsuz hale geldi hersey yolundaydı. Son zamanlarda her gün daha kötü haberlere şahit oluyoruz, yaklaşık 3 haftadır benimde tekrar kendini göstermeye başlıyor, uyuyamıyorum ve 3 aylık bebeğim var onun yorgunluğuna rağmen uyumam gece 2 yi buluyor kısacası ben ülkede yaşanan travmatik olaylara bağlıyorum kendi yaşadığım durumu. Kadın cinayetleri, tacizler, cocuk bebek , hayvan cinayetleri vs vs . Belki sizde farkında olmadan fazlaca etkilenmişsinizdir ve anksiyetenizi tetiklemiş olabilir