Dilekci lansinohgöğüs ucu kremi var tavsiye ederim yıkamana dahi gerek kalmıyor, 3 aya yakın. Devam eder maalesef bu durum 😬 benim 2. Bebeğim olmasına rağmen yaşadım aynı acıyı ve bebeğinin memeyi tamamen kavradığından emin ol, kahverengi halka tamamen. Almış olsun ağzına