balbadem48
Evett daha bugün iyileşti diyebilirim. Ateşin üçüncü günü vücudu döküntü yaptı. Ertesi gün söndü ve belirli belirsiz kızarıklıklar kaldı. 5. Gün burun tıkanıklığı ve öksürük başladı. O güne kadar iki kez doktora gittim hepsi diş ateşi gibi şeyler söyleyip gönderdiler. Belki daha önce bir şey söylense kızımın hastalığı ilerlemeyecekti. Ama çok şükür öksürük ve tıkanıklık iki gün sürdü. Önerim bol bol emzirmek ben bunun dışında bir şey yapmadım çok küçük olduğu için.