Selamlar kızlar, bebeğim 8 aylık oldu bugüne kadar hep onunla birlikte evdeydim ve memede emip uyuyordu bugüne kadar da sallamaya vs de yapmadık memede emip uyuyordu fakat önümüzde ki ay işe başlıycam ve denemek için şimdiden ara ara ilk defa bir iki saat dışarı çıkıyorum biberonda süt bırakıyorum ben evde yokken biberonda ki sütü içiyor ama uyumuyor sallıyorlar uyumuyor hikaye okuyorlar uyumuyor meme krizi tutuyor sanırım o sırada ve ben işe gittiğimde nasıl yapıcam farklı nasıl yöntem deneyebilirim