Kızlar oğlum 2 hafta önce tvmi kırdı yere düşürüp ünitenin üstünden. 65″ti. Yeni TV ve konsol aldık yeni tvmiz de 65″. Diğerini servis duvara asmak risk düşebilir demişti. Şimdi konsol alalı 2 hafta oldu ama gelmesi 1 ayı bulur diyor satıcı. O yüzden tvyi kuramadık. Duvara taktırsam mı diyorum ama korkuyorum da düşme durumu olur diye. Sizce konsolu mu bekleyeyim yoksa taktırsam bir sorun olmaz mı