kivancmamii Kızlar doğum iznim bittikten sonra sağlık iznimi kullanmak istiyorum. 40 günlük bi hakkım var sanırım. Bu hakkımı nasıl kullanabilirim? Sağlık ocagından her hafta 5-5 şeklinde yazdırabiliyor muyum?