faryaa aden_26 ben kullandım kısa bir süre ama pişman oldum çünkü bebeğimin kafası yana doğru hep olmuştu yanı boynu bükük sonra hemen kaldırdım şimdi oksa ne kullanırım ne alırım ama çok şükür düzeldi boynu
aden_26 pantenkelebek çocuk doktorumuza sordum asla önermiyorum dedi.. almıştık halbuki yani kullanmak istiyorum kafam karıştı 😥😥
aden_26 Migrenimtutuyovalla Ben de hemen kullanmak istiyorum fakat çocuk doktorumuz önermediğini söyledi 🤦🏻♀️
aden_26 Yigitoglum_2 duruşu ile alakalı olarak bir açıklama yaptı, ben aldım ve kullanmak istiyorum bebeğim de 15 günlük oldu zaten açıkçası… 3 kademe şeklinde var oturur pozisyonda yapmayacağım zaten ama bilemedim
aden_26 Cennetmahallesipembe evet oda olabilir çünkü uykuya geçişi içinde ayakta kucakta sallamayın yatağına koyun kendi kendine uyusun demişti 😅
sadiyekrn7 aden_26 ben içine battaniye koydum çünkü çukur oluyor belini falan düz dursun diye kalın battaniye koyabilirsin