aden_26 15 günlük bebeğimde burun tıkanıklığı var. Serum fizyolojik damlatıp çekme işlemi hiç yapmadık daha.. erken mi? Veya yapılabilir mi ? Başka alternatif var mıdır..
miniksercedefne aden_26 ilk 3 ay burun tıkanıklığı çok oluyor. Banyo sonrası burun temizliğini yapabilirsiniz. Yada 1-2 damla serun fizyolojik damlatabilirsiniz. Ama tamamen açılmaz . Belli bir süre bu şekilde devam ediyor
Tutaste_ aden_26 ben 4 günlükten beri yapıyorum cunkğ tıkalı ve açılması lazım bugun 9 gün oldu yıne yaptım oğlen aksam bidaha yapcam
aydint Doktora sorup yaptık,zaten sadece serumu burna sıkıp bırakıyosun çekme yapmaya gerek kalmıyor,hapşırıncada çıkıyor
aden_26 miniksercedefne tamamdır çok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻 hasta mı oldu yoksa diye tedirgin olmuştum havalarda soğudu malum..