kuzuanasi 5 aylık bir bebeğim var doğduğu günden beri gece saat 4ten sonra saat başı yada tarım saatte bir uyanıyor ilk zamanlar gaz diyordum şimdi derdi ne bilmiyorum bi fikri olan varsa yardımcı olabilir mi?
Almilaaa5 kuzuanasi kesinlikle uyku eğitimi almalısın ama bu bildiğin uyku eğitimi gibi değil uyku düzeni sağlıyor tercuman anne var nur hanım ben çok memnun kaldım aynı şeyleri yaşıyorduk
mero_81 kuzuanasi bu aylarda oluyor ya ataktan ya dişten 4. Aydan beri öyle benim kızımda. Uykusu arasında ağlar sallarım geri uyur ama zırt pırt uyanır
evlatkus kuzuanasi bizde öyleyiz ya 3 e bazen 4 e kdar rahat uyuruz sonra saat başı mıkırdar bizimde önceden gaz vardı ondan diyodum şimdi gazımız bitti ama hala devam ediyor huzursuzluğu napıcam bilmiyorum alışkanlık haline geldi sanırım
elifurassonur Benim 3 aylık bende. De öyle ya ayakta uyuyorum gözlerim açılmıyor bı gün devrilip düşücem ayakta uyurken bide aksam 12 de yatıyor ya
kuzuanasi Almilaaa5 aslında uyku eğitimine çok sıcak bakmıyorum, uyku eğitimi alan çocuklar ilerde çok kırılgan ve duygusal oluyor diye bi yazı okumuştum. Kuzenimin 10 yaşında bi oğlu var ve gerçekten çok duygusal ve kırılgan biraz jafam karışık doğrusu
Almilaaa5 kuzuanasi bu uyku eğitimi değil uyku düzeni sağlıyor sadece nur hanım ayrıca nasıl verildiği önemli çocuğa ağlatarak onu odada bırakarak değil güvenli bağı zedelemeyecek yapılırsa çok güzel sonuçlar alınabiliyor tavsiye ederim
Betulyl Almilaaa5 hangi yöntemi uyguluyor rutin sonra uyanıkken yatağa bırak ağlayınca kucakla sakinleş yatağa koy vs şeklinde mi?
EgemenAtam kuzuanasi Benim bebegim de oyleydi memede uyudugu icin 10.aya kadar hem de.Geceleri memede uyutmayi biraktim duzeldi sukur
kuzuanasi EgemenAtam nasıl bıraktınız emmezse kıyameti kopartıyo gerçi ek gıdaya daha başlamadık anne sütünden başka bi besini yok ki