Migrenimtutuyovalla anlamıyorlar ya, asla anlamıyorlar, asla.
Ne yapalım şimdi mesela “vallahi devlete gittim” diye bir açıklamada mı bulunayım.
Gittim kardeşim gittim. 41. Hafta, hala normal doğum bekliyorlar, hala inatla beni eve geri gönderiyorlar. 20 kişi alttan muayene etti, “gel sende bak” dediler ya ben orda rahatsız olurken. Doktorun yanına girdim “sen hala doğurmadın mı?” dedi bana. Kapısında 50-60 kişi bekliyor.
Ne yapmalıydım? Beklemeliydim galiba. Bebeğim sıçacak ve onu yutacaktı, anca o şekilde gerçekleşen -mecbur- sezaryen mi insanların içini rahatlatacaktı? Yettiler artık.
Her söylediğinize katılıyorum. 95 senesinde annemi günlerce vajinal doğuma zorlamış devlet hastanesi. Kadın ölecekmiş neredeyse. İmza atıp çıkmış hastaneden, tüm sorumluluğu üstlenerek. Sene 2025, hala değişen hiçbir şey olmadığı gibi gerileme mevcut.