Merhaba arkadaşlar oğlum 45 günlük dün sol kasıkta biraz sertlik hissettim az önce altını değiştirdiğimde oraya hafif bastırdım sanki içinde hava var gibi gaz sesi çıktı fıtık olabilir mi?
Pazartesi günü çocuk cerrahına randevu aldık ama bu durum uykumu kaçırdı. Tecrübesi olan yazarsa çok sevinirim teşekkür ederim