Bebeğim tükürüp oyun yapıyor ilk başta sevimli gelmişti ama şuanda gece 4 ve yarim saattir emzik veriyorum atip tükürüyor oyun oynuyor. Uykusu var aslında bu yüzden huysuzlanmaya başladı.
Yatağında kendi başına desteksiz uyuyor normalde. Şuanda nasıl uykuya geçireceğim bilmiyorum sallama yok pışpışlama yok.