narinhanim Kızlar bebeğim 2 aylık oldu kusma vs olmasın diye geceleri emzirme yastığında yatırıyorum sağlık açısından sorun olur mu? Düz yada ters yatınca uyanıyor hemen.
supermomi narinhanim bence sağlıklı değil hatta yumuşak değil sert yatakta uyumalılar gelişimleri için. Reflü yatağınız yoksa kalın battaniyeyi baş kısmı yüksek olacak şekilde katlayın ona yatırın bari 💙
Miracinannesi_ narinhanim besigin içindeki yatağın altını doldurup reflu yatagi gibi eğimli yapmıştım ben hatta reflu yatağından bile iyi oldu
zeynepppac narinhanim devamlı hale gelirse omurgaları rahatsız olur. kambur olur. yatağını eğimli hale getirip yatırabilirsiniz 🤍