Bendiyebiri 2 buçuk yaşında kızım ilaç yok evde tek plus 6 olan var ondan tatlı kaşığıyla verilir mi acaba ?
ZamaneAnnesii Bendiyebiri verebilirsiniz biz kullanıyoruz daha aylıkken aşı zamanlarında bile verebilirsiniz ateşi çıktında dediler bize ama bu dediğim calpol plus ama 6 yoktu
Bendiyebiri ZamaneAnnesii 6 yaş yazıyor hep o yüzden tereddüt ettim 2 buçuk yaşında tatlı kaşığı sıkıntı olmaz değil mi
Bendiyebiri ZamaneAnnesii evet bende öyle okudum o yüzden veremedim az versem mi diye düşündüm belki bilen bir anne vardır
Bendiyebiri ZamaneAnnesii evet bende korktum zaten sabaha kadar idare edeyim inşallah sürekli uyanıyor