Bereninannesi_ [url=https://hizliresim.com/VQoJpq][img]https://i.hizliresim.com/VQoJpq.jpg[/img][/url]
[silindi] Bereninannesi_ Diş değil dudağı gerdiğiniz için doku gerginliğinden beyaz görünüyor. Diş olsa orası beyazlamaz uc kısma yakın yerde çizgi şeklinde beyazlama görürsünüz sonra su toplar gibi şeffaflaşıp diş patlar.
mom0989 Bereninannesi_ diş değil damakları sertleşiyor bizim de öyleydi 3. Ayındam beri hatta 3.5 aylıkken çok huzursuzlanmıştı. 5 ay 7 günlüğüz hala diş yok sadece kaşıyor ve salya var damaklarımız daha çok şiş canım
Bereninannesi_ [silindi] beyazlığı demiyorum köpek dişlerinin olduğu yer kabarık ordan bahsediyorum belkide ama olabilir ilk bebeğim biraz tecrübesizim sormak istedim ☺️
Kkg Dis gibi durmuyor. Kac aylik bebeginiz ve size gore ne gibi belirtileri olduki siz dis cikartabilir diye dusundunuz
Bereninannesi_ Kkg köpek dişlerinin olduğu yer kabarmış gibi salyası var bazen ağlayarak uyanıyor uykusundan elide ağzında sürekli deli gibi kaşımaya çalışıyor bana göre bunlar belirti ama erken olabilir tabi 6 aylık daha
Kkg Bereninannesi_ kopek disinin ilk cikmasi cok nadir goruluyor. Bir mde genel olarak kopek disinin oldugu yer biraz kabarik olur o normal. Tabi ilk kopek disi cikan cocuk da var. Ama foto oyle gibi gelmedi bana. İnsallh disse de degilsede cikarken bebisinizin huzuru bozulmadan cikar