busra200120 geçmiş olsun.düşük kalp atımı ile ilgili pek bilgim yok.benim hep çarpıntı var nabız en düşük 110 çarpıntı anında kaç bilmiyorum.baya yüksek oluyordur kolum uyuşuyor kalbim sıkışıyor. Ekg de bişi yok.bir haftadır sol kolum uyuşuk.pıhtı mı attı boyun fıtığı mı neyse bilmiyorum. Haftaya ful doktordayım sanırım acilde bişi yok deyip gönderiyorlar.