Ebrarinannesi_ benim bebegomde neocate mamayı asla içmedi zaten kokusu igrenc aptamil asiri gaz yapti ağlama krizlerine girdik kabus gibiydi en son umudum kalmamisti evolvia rp1 denedik sevdi iciyir gaz yapmadi kokusu kötü değil bunuda sevmese alfamino deniyecektik biraz sabir dogru mamayi bulunca aglama krizlerimiz azaldi hic uyumayan bebegim kisa kisa uykular yapmaya basladi hatta neocate ve aptamili sevmeyince doktorumuz pekmezle yada vanilya ozuyle dene vermeyi dedi o sekilde bile icmek istemiyordu iyiki evolviayi denemisim cok sukur