Bebeğim neredeyse 5 aylık, havalar çok soğudu dışarı çıkarken mont giymesi lazım artık, normalde zıbınları pijamaları her şeyi 9 aylık giyiyor tam oluyor, ama 9-12 aylık astronot mont aldım hem içinde kayboldu hem de içinde kaybolduğu için çok rahatsız oldu, bir küçüğünü alsam sıkacak bacağı girmeyecek daha da rahatsız olacak, nasıl giydirebilirim üşümeyecek şekilde? Ne giydirebilirim?