merhaba arkadaslar konudaki doktora giden varmı aranızda ben ona giidyordum ama dogumları şafak hastanesnde yaptırıyoms ne yazıkki o pisliklerin listesinde o hastanede var doktor anlasmalı hastanesni degsmez ise baska doktora gidicem mecbur smdiden arastırmaya başladım avrupa yakası doktor önerilerinizi alablrmiyim eyüp ramide oturuyorum