3247 yani herkes tabiiki çorapsız vs demiş ama sanırım üstlerini örtüyor çocuklar. Bende kendim çorapla yatamam ama ben üstümü örtüyorum gece de açmıyorum ama benim oğlumda üstünü örttürmüyor uyku tulumu giydiriyorum ayaksız olduğu için üşüyor bencede ayakları kendimin ayakları nasıl dışarda kalsa üşüyeceği gibi çocuğumun da üşüyeceğini düşünüyorum yani o sebeple çorapla yatırıyorum biraz daha büyüdüğünde en azından yorgan battaniye örttüğünde bende çorapsız yatırırım