Bu kaçıncı yakalayışım bilmiyorum sürekli uyarmaktan sıkıldım izlemiycem diyip izliyo yok efendim neymiş reglmişim bana dokunamıyormuş o yüzden izliyormuş yersen normal zamanda da izlerken yakaladım ne yapsam caydıramıyorum bende izliyorum dediğimde tepki vermiyo benim gibi kızmıyor bile sorunbende mi kendimi yetersiz hissediyorum napıcam öyle içim soğudu ki ağlamaktan helak oldum