Kızım 30+4 de kanamayla Bi devlet hastanesine gittim
Hpv hastasıyım ilk gelen doktor siğillerdeb dolayı kanamam olmuş bebek çok rahat dedi
Sonra başka Bi doktor geldi muane etti falan filan
Bana suni sancıyla doğumun başlatmamız lazım dedi neden dedim?
Çocugun gelişmemiş 1.200 kiloda dedi
Nasıl ya geçen baktırdım 2 küsürdü dedim
Hayır 1.200 bak çocugun kalp atışların da sıkıntı var sabaha kadar suni sancıyla doğumu başlatalım
Büyük ihtimalle yogun bakıma alınır dedi
Ben hayır kesinlikle istemiyorum dedim al dedi bunu imzala baktım form da şey yazıyor anne ve çocugun ölümü olabilir gibi şeyler.
Bende imzaladım cahil dedi.
Çıkar çıkmaz eşime anlattım annemler de oradaydı ağla ağla içim dışıma çıktı.
Ümraniye erdeme gittim orda bayan Bi doktor sakinleştirdi şuan bebeğin kilosu 2.600 dönmüş yolunda Bi sıkıntı yok dedi anne karnında dursun biraz daha dedi..
Kısaca bu işin hastaneyle alakası yok
İnsanlıkla alakası var.
Ve şikayette bulundum elde var 0.