Kızlar 2 kızım var biri 17 aylık hiçbir sıkıntı sorun yaşamadım doğumla alakalı 34 haftada vajinal doğum oldu çok şükür kuvese falan girmedi sorun şu ki 2. Kızım şuan 2.5 aylık oldu 37+5 de vajinal doğum gerçekleşti özelde doğurdum ikisinide aynı doktorda kızım doğdu bı baktım kafası uzun hemen sordum anne karnında çok uyumuş düzelir dediler neyse biz odadayken çocuk doktoru geldi baktı kafasına doğum zormu oldu dedi hayır kolaydı dedim bu kadar sonra birdaha gittik işte topuk kanı sarılık vs aynı doktora kızlar farkettikki bu çocuğun kafatasında sert bir çıkıntı var ve bıngıldak yok düzelir diye bekledikte kafasının uzunluğu geçti ama o sert tümsek gibi çıkıntı geçmedi hemen devlet Hastanesi’ne gittik bide ne öğrenelim brakisefali (kafatası şekil bozukluğu) imiş ve ameliyat gerekliymiş düzelmesi için şimdi biz eşimle konuştuk eşim dava etsekte ne olurki diyor hani bişey değişmez bende neden bu sorumsuzluk diye düşünüyorum yani bingildagin kapalı olduğunu bile söylemediler kaç kere bakıldı neden soylemiuolar ya biz zaten gecicek diye hiç gotmeseydik hastenye 6 aylik olana kadar kilosu yerine gelince hemen ameliyat dendi ve doktor sağlam doktor Adnan dağcinar adam 2 dk sevdi hemen ameliyatlik dedi yani ben özele o kadar para vermişim adamlar benim çocuğumun bingildagina bakıp yok demiyolar deliricem ya aranızda avukat yada bu işlerden anlayan varmı acaba ne yapmalıyım gidip konuşsam da bişey degismicek ya kızdığım noktayı anladinizmi bacılar uğraşmak mi istemediler yada sorumluluk almamamk mi neden böyle bişey söylenmez aileye için gidiyor çocuğu ameliyat edicez diye napmaliyim lütfen akıl verin