MahHaEs benim kzıımda 13 aylık ara ara peşimden ayrılmadığı zamanlar oluyor. Bunu daha yeni aşıyoruz zaten eşime bırakıyorum evin içinde çocukla oyna oynamazsan başımdan ayrılmaz diyorum. Sevdiği insanlarla yalnız bırakıyoruz eşimle bir yere giderken anneannesine bırakıyoruz. Oynamayı sevdikleri için bebeğim aramıyor bizi. Halasına bırakıyoruz arada.
Şahsen daha bu aya kadar bacağımın dibinden ayrılmıyordu. Babasına bile gitmiyordu. Evin içinde babasının yanına bırakıp gidiyorum kapımı kapatıyorum