Gmzakn Kızlar bebeğim 4.600 gram prima 1 numara kullanıyordum 2-5 kilo yani sizce 2 numaraya geçmeli miyim 4-8 kiloya yani bugün bezini açtığmda aZcık izi çıkmıştı sanki 😬
Sukran34 Gmzakn Bence gecmelisiniz oğlumun kilosu 6300 gr Prima 3 numaraya gectik,2 numara küçük geliyordu.
Leman Gmzakn gec artik canim ordaki kilolara fazla takilma, sıkıyorsa bantlari cok ayri duruyor kavusmuyorsa gecmen gerekiyor☺
G_ADAN Gmzakn ben o kilodayken 3 kullanıyordum. Bacaklarımız biraz tombul ve boğumlu olduğundan sıkıp hep iz yapıyordu😁
yellowmom8 Gmzakn kızım 2 ay 20 günlük iki numara küçük geldiği için 3 numaraya geçtim Uzerinde yazan kiloya takılma 👍
Zhrdegr [bilinmeyen] Gmzakn benim bebegim 5 kilodan fazla hala 1 numarayı kullanıyorum az kaldı bitmek üzere 2 numara aldm şimdikini