10 buçuk aylık bebeğimin bugün rutin kontrole götürdüm 9 ay kanları aldılar 9. Ayda almamıştılar doktor çarşamba gelip gösterirsin dedi ben kendim şuan inceledim biraz çok anlamasamda B12 referans aralığı 211- 911 arası diyor bizim değerimiz 1.056 çokmu yüksek yüksek olunca ne oluyor bilgisi olan. Varmı dert oldu içime bu saate