Masalbebekk Kızımın kıyafetlerinden leke çıkmıyor deterjanda mı sıkıntı anlamadım bu kadar olmazdı bana deterjan önerirmisiniz leke çıkarıtcı yada e bebeğin leke çıkarıcısını kullanırdım oda çıkarmıyor artık
zeynep91 Masalbebekk boykot ürün ama bazı seylerde mecburi kullanıyorm sıcak suyla kıyafeti ıslayıp leke üzerine toz kosla döküyorm braz bekletiyorum lekeden eser kalmıyor
Momys1 Masalbebekk e bebeğin toz leke çıkarıcısını sıcak suyla kullanmadıysanız öyle deneyin ben çıkarmadığı leke görmedim su kaynatıp bir kovada bekletiyorum kıyafetleri
Themom_ Masalbebekk Ne lekesi? Ben renkli kıyafetlerde elde bulaşık yıkama deterjanı varya ondan lekenin üstüne döküyorum 1-2 dk bekletip kuru bir sekilde sadece bulasık deterjanı ile susuz çitiliyorum iyice sonra durulamadan makineye atıp normal deterjanı ile yıkıyorum. Beyazlarda da yine direk lekenin üstüne domestos kar beyazı döküyorum çok yoğunsa değilse direk domestos karbeyazını ön yıkama gözüne koyuyorum önce kısa programda sadece domestos kar beyazı ile yıkatıyorum sonra kendi deterjanı ile bir daha yıkatıyorum hic leke kalmıyor.
Suphiye_mila13 Masalbebekk e bebeğin deterjanı nı kullanıyorum evet içeriği temiz olduğundan çıkarmıyor leke çıkarıcısını da aldım ama o da maalesef işe yaramadı ben yeni bişey keşfettim işe yaradı gibi çamaşırların içine kalıp beyaz sabun varya ondan atıyorum bir kalıbı mesela dörde bölüyorum bir parçasını atıyorum işenyaradı gibi fikir olsun size de
YaseminBS Ne lekesi mesela? Yıkamadan önce beyaz kalıp sabunla çiteleyip, makinede leke programında yıkayıp, çıkınca güneş gören bir yere asınca çıkıyor lekeler. Kan, kaka gibi lekeler çıkıyor da meyve lekeleri buna rağmen silik de olsa kalabiliyor :(
sevilcn Ben de önce beyaz sabun ile citiliyorum sonra beyaz sabun tozu ile de makinede yıkıyorum çıkıyor
Masalbebekk Akcaderya ya bende onu kullanıyordum karpuz suyunun lekesi bile çıkmadı silik silik kaldı
gokturkasli Masalbebekk canim homm die marka var beyazsa ondan al mavi toz dok ustunede kaynar su biraz bekle cikar
YaseminBS Masalbebekk çamaşır suyu filan ancak çıkarıyormuş ama ben doğal olmayan şeyleri kullanmayı tercih etmiyorum 🤷🏻♀️
sevilcn Masalbebekk deneyin ne kaybedersiniz ki hatta bu zeytinyağlı ev sabunları oluyor ya onlar daha bile iyi çıkarıyor sabunlayin citileyin güzelce hatta durulamayin öyle sabunuyla atın cikar inşallah
Moonmom24 zeynep91 bingonun nefes aldıran oksijenli çamaşır suyunu mutlaka deneyin 💗 boykot ürününe gerek kalmayacak içiniz rahat edecek.
Moonmom24 Bingonun nefes aldıran oksijenli çamaşır suyunu mutlaka deneyin. Direkt lekenin üstüne döküp makinede yıkayın. Ben bütün lekeleri bu şekilde temizliyorum. Hemde boykot ürünü değil 💗
maria3434 Moonmom24 merhaba renkli de kullanılır mı her renkte yanı Ben bebek kıyafetlerini karısık atıyorum renk ayırdamadan bozar mı renklerını ?
zeynep91 Moonmom24 renklileredemi kullanılıyor bu peki ? aa şaşırdm deneyeym vallahi bi onu kullanıyordum içim rahat degildi cok sey kulandm para döktm ama hcbri ckartmadı onun gibi kıyafetler yepyeni ama lekeliydi
Masalbebekk Momys1 hep öyle kullanmadım ama nedense bu sefer çıkarmadı kaynar suyla yaparım hep geceden sabaha kadar bekletirim
Momys1 eslem2 valla en az bir yarım saat bekletiyorum onun dışında bazen ertesi gün yıkıcak oluyorum öyle 1 gün suda bekliyor. Bebeksel her lekeyi çıkarıyor birde bazen beyazları yıkarken makineye koyuyorum beyaz çorapları temizliyor gibi geldi
Moonmom24 zeynep91 evet ben renkliler içinde kullanıyorum. Direkt lekeye dökün makinaya atın hiç bir ağartma olmuyor
zeynep91 Masalbebekk yok hayır sonrasında duru suda yıkayıp sıkıp makinaya arıyorm tekrar yıkanıyor ben hiç skntı yaşamadım
Themom_ Masalbebekk Omobaby, unibaby veya dalin yenidoğan hangisi evde varsa onu kullanıyorum yani hep aldıklarım bunlar