Hohomoromu ZmrtDila kilo boy hatırlamıyorum ama 2. Ay aşısında olmamıstı 4. Ay aşısında hafif ateş olmustu . canlı aşılar ateş yapabılıyor takipte olun sık sık ateşi olursa 1 çay kaşıgı calpol verebılırsnz
Kameredd ZmrtDila hastaneden gelince saat 13.00’dan sonraki gün 6 ya kadar uyudu sadece emmek için uyandı onda da uyanık kaldığı sürece huysuzdu ağladı uyut beni diye 🙈 ikinci gün huysuzluk oldu biraz oyuncakları vs hiç ilgisini çekmedi kucakta uyumak istedi koyunca uyanıyor uyutmayınca ağlıyor halleri. 3. Gün kendine geldi gülücükler saçıyor😊 ateş en fazla 37.8 i gördük riske atmak istemedim gece yarım ölçek calpol verdim ateşi yükselmedi hiç. Kilosu 5800gr boyu tam hatırlamıyorm emin değilim ama 59 cm olması lazım 😊
Rabia58 ZmrtDila Çok ateş olmamıştı 37.5-38 arasındaydı. Ara ara oluyordu. Biraz huysuzluğu vardı ama çokta korktuğum gibi olmamıştı. kilosu 5500 gram boyu 54 cmdi. Doğum likosu 3150 gramdı canım. Şuan 4.5 aylıkk :)
Merveymn ZmrtDila ben aşı olduğunda eve gelir gelmez fitil attım canım gece yatarken de 1tane daha fitil attım ne ateş ne huysuzluk hiçbişey olmadı şükür şimdi 3ay 3günük. 2aylıkken 5600gr 60cm idi oğlum.
Sanslianne ZmrtDila ateşi Çıkarma gibi oldu ama çıkmadı huzursuzluğu da biraz olmuştu hoş gazlı olduğu için bize pek etkili gelmedi. 2. ayda da 6000 gram 59 cmdi.
haticed_ ZmrtDila Biz gündüz götürdük aşıya öğleden önceydi. Gün içinde iyiydi akşam biraz huzursuzlandı. Ağladı ama çok aşırı değil. Doktorla öncesinde konuşmuştuk bize ateşi 38’i geçerse calpol verin çay kaşığı ile dedi ama çok şükür gerek kalmadı 37,5’i geçmedi ateşi biraz üzerini açtık kısa kollu çıt çıtlı badisi ile kaldı bir süre i. Ateşi düşünce o gece zaten uyudu deliksiz ertesi gün hiç bir sıkıntı kalmamıştı dilerim siz de kolay atlatırsınız😊🤲
Seker_serbet1 ZmrtDila ateş olmadı, huysuzluk oldu malum 3 yerden yapılınca aşı, gece yarım ölçek calpol verdim, ağrısı vardı aşı yerlerinde ağlamasından anlıyodum, kilo 5200,boy 56 cm şişlik inince kilosu 2400 dü böyle, p. tesi olduk aşımızı