Merhaba ben aşağıdaki Nebulizatör‘den almıştım geçen ay bebeğimin öksürüğü oldukça serum fizyolojikle hava veriyordum bence hava vermesi fena değil hem sessiz uykudayken de verebiliyorum hemde küçük her yere taşırım diye almıştım. Ama bugün doktora gittim öksürüğü için onlar küçük kalıyor pek faydası yok dedi büyük olanlar daha etkili dedi. Bu küçük olanlardan kullanıp memnun kalan var mı gerçekten büyükler mi daha etkili bilseydim direkt ondan alırdım ya üzüldüm az parada vermedim buna 500 liraya almıştım 