Gulbgn 16 günlük bebeğim var nasıl gıydırmeliyim iki kat gıydırırsem sırtı terliyor tek kat gıydırsem usur diye düşünüyorum ara da kundak yapıyorum geceleri nasıl giydiriyorsunuz sabah kalktığında sırtı kıyafeti nemli oluyor
Alynnannesi01_ Gulbgn kaldığım ev çok sıcak oluyor tek kat giydirip battaniyesine sarılı sürekli başında da şapkası var
Melike09 Gulbgn eviniz çok mu sıcak. 22-23 derecede tutuyoruz biz terleme sorunumuz yok. Zıbın ve pijama gıyıyor.
Alynnannesi01_ Gulbgn iki kat giydirdik isilik oldu bende burnunu yanaklarını kontrol ediyorum artık ona göre şekil alıyor
Anne_6 Gulbgn instagramda takip ettiğim çocuk doktoru bizden bir kat fazlasını giydiren diyor 6 aya kadar. 6 aydan sonra bizimle aynı giyinebilirler dedi. doktor Rıfat can Öztürk 👍🏻
Gulbgn Melike09 26 derece daha aşağı inmiyor ara kat vucudunda kızarıklar oluştu acaba sıcak dan mı oldu kı
Anne_6 Alynnannesi01_ bebeklerin vücut sıcaklığını enseden ve göğüsten bakmak daha doğruymuş. Elleri ayakları burunları soğuk olduğunda üşüdüğü anlamına gelmez dedi doktorumuz. Aksine vücut ısısını dengelemek için oralar soğuk olur dedi
Gulbgn Alynnannesi01_ isilik nasıl birsey bizim de vücudunda kızarıklar oluştu acaba sıcak dan mı oldu
Aselinannesii1312 Anne_6 bir bebeğin burnu soğuksa o bebek üşüyor demektir. Ellerinin ve ayaklarının soğuk olması normal
Bebektsk1 Anne_6 bir kat fazla derken nasıl canım mesela ben şöyle yapıyorum bitane atlet zıbın üstüne kolu kısa body, sonrada uzun kollu zıbın bunların üçünün yeri de yumuşacık pamuklu kıyafet fazla mı acaba bilemedim doğru mu yapıyorum 4 aylık bebeğim
Merve-328 Gulbgn bebeklerin üşümesi enseden anlaşılır canım.eli ayağı soğuk olsa bile takılma onlsra sen. Ben doğduğundan beri tek kat giydirdim hep. İçine de sadece ya kısa kol zıbın ya da sıfır kol zıbın giydiriyorum. Erkekler sıcağı sevmez derler. Ev de 22-23derecede. 4aylığız. Şuan sadece uyandığı zaman üşümesin diye üstüne incecik bir yelek giydiriyorum o kadar. Seninki daha küçük üstüne battaniye alabilirsin tabi
Gulbgn Merve-328 bizim ev 26 derecede burnu soğuk ama vucudunda kızarıklar oluştu acaba sıcak dan mı oldu
Ikrazumra19 Gulbgn bir zibin uzerine tulum veya takim giydirirsiniz yeter bence ben hic sapka eldiven kullanmadim gerekte yok bence
Merve-328 Gulbgn evet canım malesef. İsilik falan olmuştur sıcaktan. Ben tshirtle duruyorum. Üşüme durumuma göre anlıyorum zaten. Ev 24derece olsa çok terliyorum mesela.
Deryazrlu Gulbgn evin sıcaklığı çok fazla bebişine yarım kol çıtçıtlı badi üstüne de bi kat kıyafet giydir o kadar isilik olmuş korkma geçer sadece bebeği çok sarma Pijama takımı yada ince tulumlardan giydir yeter 🥰 bizim ev 22-23 derece ben 2 kat giydiriyorum içten badi üstüne pijama takımı 😊
egeboy Aylığız, hep yarım kol zıbın ve üstüne takımını yada tulumunu giydiriyorum. Uykudan uyandığındada yelek giydiririm sadece. Evde genelde 22-23 derece arası
Anne_6 Bebektsk1 ben yarın kollu veya kolsuz çıtçıtlı bady ve uzun kollu tshirt giydiriyorum. Altına eşofman ve çorap. Uyandığında ve yerde oyun oynarken de yelek giydiriyorum. Evimiz 20-21 derece. Bir sıkıntı yaşamadım. Bebeğim Yazın doğdu o zaman da Kısa kollu çıtçıtlı şort ve Kısa çorap giydirdim sadece. Şimdi 7.5 aylık