Kızlar adetime 5 gün var son zamanlar da baş ağrısı ve mide bulantısı yaşadığımdan test yaptırmak istedim erken gebelik testi değil normal test aldım ve yaptım. 5 dk kadar beklemedim, önce ikinci çizgi yoktu çöpe attım 2.3 dakikada felan az önce çöpü boşaltırken böyle olduğunu gördüm. Hamile miyim sizce
1.